Den gnistrande Juvelen

Jag träffade ju som bekant M igår. Vi åt vid Medborgarplatsen, och sedan tog vi oss till Debaser Medis för att se Juvelen. Jag passade på att köpa oss varsin rosa (väldigt omanlig) drink, enbart för att jävlas med M, som uttryckligen sa att han inte ville ha en sådan. Men man får ju itne alltid vad man vill ha.

Spelningen var bra. Jag har inte lyssnat jättemycket på Juvelens nya skiva, men jag gillar den. Har hittat mig några favoritlåtar, som jag till min stora glädje fick höra.

Av någon underlig anledning kände jag mig lite lätt bakis imorse när jag vaknade. Konstigt, med tanke på att jag inte drack särskilt mycket alls igår. Men jag misstänker att det berodde på den där sista drinken, som vi klämde rätt snabbt. Så skam an inte göra - speciellt inte om drinkens bas är gin.

image357

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0