Helena skrattar igen

Min chef har sagt upp sig, och det blev offentligt idag. Jag kan inte beskriva den glädje som jag känner just nu. Det känns som att jag har blivit återfödd på nytt. Jag har en ny, ren energi som strömmar genom blodet och jag kan inte sluta fnittra för mig själv. Äntligen. Nu kanske det blir lite enklare att gå till jobbet.

Ny personalansvarig fram till att de hittar en ny O/S Manager blir en tjej som jag verkligen gillar. Hon har lugn och stabil, och jag skulle inte tveka att prata om saker med henne. Förhoppningsvis gynnar det här min situation. Men oavsett hur det blir med min anställning, kan jag njuta länge av att chefen höll ut kortare tid än mig. Att han inte pallade trycket gör att jag kommer att skratta mig till sömns i många nätter framöver. Och tyck inte att jag är elak - han förtjänar det. Tro mig, han förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0