Jag har syndat

Tog en premiärsväng förbi den nya Vero Modabutiken i PUB:s glashus idag. Och jag får väl ta och erkänna att jag inte lyckades hålla mig till det köpstopp jag satt upp för mig själv. Gick därifrån med en svart top, men jag försvarar mig med att den kostade 160 spänn, vilket inte är alltför mycket. Och jag behäver lite basplagg till sommaren.

Men jag måste faktiskt skärpa till mig rejält. Jag vet inte hur min ekonomi kommer att se ut i höst, och då kan det vara bra att försöka spara undan lite pengar. Det har jag inte varit så bra på den senaste månaden, tyvärr. Så nu ser det ut som det gör på lönekontot. Köpstoppet införs härmed igen, med undantag för om jag hittar något jag verkligen inte kan motstå. På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0