Kent OCH Håkan

Impulsbestämde mig för att haka på E till Eskilstuna i juli, för att se Kent och Håkan spela. Två av mina favoritartister på samma scen. Det är ju helt perfekt! Att sedan se Kent i deras hemstad tror jag kan bli riktigt stort.
Vi blir dessutom kvar över natten, jag har bokat hotell åt oss. Detta innebär att vi kan parta järnet i denna världsmetropol efter konserten, utan att behöva oroa oss över att missa något tåg hem. Och sedan promenera runt i Eskilstuna dagen efter. Kanske ska försöka övertala E att besöka Parken Zoo, och titta på de vita tigrarna.

Det blir dessutom Kent och Thåström för min del på Zinken i juni. Och även Håkan i juni, på Grönan. Och sedan spelar ju Lasse Winnerbäck på Zinken i sommar, ska försöka få med mig någon dit. Det här blir nog en bra musiksommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När,var,hur är dessa spelningar? Låter intressant

Gillar dom oxå

2008-05-14 @ 19:37:18
Postat av: Helena

Spelningen i Eskilstuna är den 12 juli.

Kent och Thåström spelar på Zinken den 28 juni.

Winnerbäck lirar på Zinken den 9 augusti.



Har du möjlighet bör du definitivt gå. Alla dessa akter brukar bjuda på bra livespelningar.

2008-05-14 @ 19:48:10
URL: http://hella.webblogg.se/
Postat av: emmelie : )

ska se håkan och winnerbäck i sommar jag med ;)

2008-05-14 @ 20:14:11
URL: http://emmsaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0