Motivera mig!

Jag behöver hjälp. Min motivation är lika med noll, och jag måste hitta den igen. Den här sista månaden på jobbet kommer att bli ett helvete annars, och jag vill faktiskt avsluta genom att göra ett bra jobb. Jag vill inte sitta av tiden. För mitt eget samvetes skull, och för att min kollega som kommer att bli lämnad ensam med alla kommuner inte ska riskera att bli självmordbenägen och deprimerad. För den risken finns om man sitter med allt jobb själv. Jag vill verkligen hjälpa henne, och jobba på som vanligt. Men jag verkar ha stängt av den del av min hjärna som står för effektivitet och klartänk. Jag misstänker starkt att någon har sugit ut min hjärna och sprutat in sirap istället. Det måste bli ett slut på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0