Weekend i Köpenhamn

Jag har köpt biljetter till Köpenhamn! Tänkte att det är på tiden att jag hälsar på kusin Kristofer och min danska vän Martin. Åker samma dag som jag gör min sista dag på mitt nuvarande jobb, det vill säga den 11 december. Flyget går på kvällen, och sedan åker jag hem igen på söndagseftermiddagen. Helt perfekt, och inte jättefarligt dyrt heller. 847 spänn tur och retur, och boendet är gratis. Kusinen har dock varnat mig för att soffan är upptagen, men han påstår att han har en extramadrass som jag kan få låna. Och det är lugnt. När jag hälsade på honom i Reykjavik sov jag på soffkuddar på golvet, som åkte isär hela tiden. Jag är van vid vad han brukar erbjuda mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0