Vackra drömmar och månskenshistorier

Nu är dagen över för min del, och sängen kallar. Egentligen borde jag ha lagt mig för en halvtimme sedan, men om jag vill se lite snygg ut imorgon och inte helt superäcklig, var hårtvätt ett måste. Så imorgon kommer jag att vara lika fräsch och fin som en sötvattenpärla. Fast det förstås, nu kommer jag ju inte få all den skönhetssömn som jag behöver, så har jag otur vaknar jag väl upp med mörka ringar under ögonen looking like hell. Men nu ska vi inte måla fan på väggen.




OBS! Bilden är inte från ikväll, den är inte tagen i min lägenhet så det är inte min röda soffa. Det enda som är mitt är klänningen jag har på mig och fyllan som tydligt syns i mina ögon och på mina rosiga kinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0