Dagens horoskop

"Du har fattat ett beslut som du troligen snart får ändra på grund av helt nya förutsättningar"

Jaha. Det låter ju lagom roligt. Jag har fattat minst ett gigantiskt beslut på sistone, där jag inte har fått särskilt många svar än. Och ett beslut som jag tänker fatta, allt är helt klart jag ska bara genomföra det också, vill jag inte ha massa strul med. Jag vill bara att det ska flyta och att allt ska bli jättebra. Men då det är dagens horoskop kan jag väl glömma att det slutar lyckligt. I båda fallen kan jag se alternativa vägar, och jag tycker inte om dem. Jag vill följa den väg som jag har slagit in på, för det är den vägen som jag har valt. Jag vill inte att någon annan väljer åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0