Musikens sövande rytmer

Jag hade extremt svårtatt somna igår. Låg och vred på mig så mycket att jag till slut knappt visste vad som var upp eller ner. Lösningen fick bli musik. In med lurarna i öronen och lyssna på låt efter låt. Först framåt halv två började ögonlocken falla ner.

Jag tror att jag ska köra samma taktik idag. För inte en chans att jag kommer lyckas somna direkt. Det är påfrestande för kroppen att jag inte får tillräckligt med sömn, och om det fortsätter så resten av veckan lär jag se ut som ett lik på fredag. Jag måste försöka vrida tillbaka det där så att jag hamnar rätt igen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

tackar :)

2008-09-09 @ 23:11:08
URL: http://cazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0