Nattens fråga

Frågan jag ställer mig nu är: Varför är jag fortfarande vaken? Klockan är över halv 2. Att det är natten till söndag känns inte som en godtagbar ursäkt, och jag har faktiskt inte något särskilt för mig. Kan lika gärna sova nu så att jag orkar gå upp imorgon. Vill inte sova bort hela söndagen.

I och för sig vet jag en av anledningarna till att jag sitter uppe. Det var ett sms jag fick. Men han tycker om att jävlas med mig, och jag vet ju att det var det han gjorde den här gången. Ändå får jag lite lätt panik, för jag skulle inte bli förvånad om han för en gångs skull faktiskt gjorde precis det han sa. Men då borde jag ha hört något mer för längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0