Friday night and the lights are low

Jag hade massa planer för dagen. Den viktigaste var storstäda min gigantiska lägenhet. Den roligaste var att ge sig ut på en härlig vårpromenad. Jag har dessvärre inte gjort något av detta, utan istället har jag legat på soffan och haft ont i magen och mått illa. Där försvann den första dagen av långledigheten. Men jag ska försöka att inte ha ångest över detta.

De närmsta timmarna tänker jag ägna åt Mamma Mia. Köpte den på Åhléns rea för ett tag sedan, och med tanke på vilken orgie i färger och glädje den är kanske den kan muntra upp mig lite. Om det inte funkar måste jag nog ta mig en ordentlig funderare på om jag har ett hjärta av sten eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0