Från verklighet till dröm till verklighet igen

Av någon underlig anledning har jag börjat drömma om stället där jag växte upp, Tallkrogen. Det är ofta som vissa miljöer återkommer i mina drömmar, och jag kan för mitt liv inte förstå varför. Jag har inte besökt just de platserna på flera år, och det finns inte någon riktig koppling just dit i mitt liv i dag. Mina föräldrar bor kvar i samma villa som förut, men den drömmer jag minsann aldrig om. Bara andra ställen.

När jag var i Tallkrogen i dag passade jag på att besöka de här ställena. Tänkte att även om jag inte förstår varför jag kastas tillbaka dit, så kan jag ju visa mina läsare var jag brukar hänga om nätterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0