I got to go to work then hurry home



Dags att krypa ner under täcket så att man orkar gå upp tidigt i morgon bitti igen. Ingen sovmorgon här inte, nu är det hårt slit på jobbet som gäller. Och om jag ska försöka undvika dagens lilla missöde, då jag satt och gäspade konstant under eftermiddagen och nästan somnade vid 15- tiden, så behöver jag all sömn jag kan få.

Men jag hade inte tackat nej till en trevlig strand och en god drink i ena handen istället för mitt kalla kontor. Även om solen på Teneriffa var alldeles för stark för mig, så skulle jag inte tveka om jag blev ivägskickad dit igen (utan att det drogs några semesterdagar för mig och att detta var helt betalt, vill säga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0