Kickstart



I morgon firar jag in semestern med en smäll. Förutsatt att jag överlever arbetsdagen, vill säga. Det gjorde jag ju med nöd och näppe i dag, höll på att somna under eftermiddagen. Men morgondagen är i alla fall lite kortare, så jag får försöka att hålla fast vid det.

Efter jobbet blir det eventuellt en liten afterwork. Den biten är dock väldigt osäker. Kl 18 måste jag infinna mig i Kungsträdgården, för då har jag tänkt se Elias & The Wizzkids spelning på Ung08- festivalen. En timme senare är det dags för Montt Mardié att uppträda på samma scen. Och när det är över är det förflyttning till Debaser som gäller, för middag och Allsång.

Jag lär vara extremt trött i morgon, så det finns en risk att jag inte är särskilt social. Och det kommer inte att bli sent, utan så fort allsången är över åker jag hem. Och tokslocknar, med största sannolikhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0