Bilder

Tänkte att jag kanske ska bjucka på lite fler bilder från Teneriffa. Here it comes.



Poolen sedd från vårt hotellrum.



Jag och Marielle hade det snyggaste parasollet på hela södra Teneriffa.



Av någon underlig anledning, som jag inte ens minns, så köpte vi inte dessa fräsiga partyhattar.



Det blev en del shopping. För min del fem väskor, ett halsband och en parfym.



Marängswiss var inte helt fel.



Istället för att festa på kvällarna, ägnade vi oss åt att dricka öl och spela spel på balkongen. Bortsett från en kväll osm slutade med karaoke nere vid stranden, och baksmälla dagen efter.



Jag hittade en häst.



Palmer är ju... häftiga...



Vår servitör bjöd på gratisdrinkar.



Marielle är den enda av oss som har körkort, och därmed den enda som fick lov att köra bilen.



Playan kvällstid.



Jag tog sikte på ölbilen.



Vi misstänker att det var en strippklubb.



På stranden.



Stekhett. Stenen, alltså. Satan så det brände i arslet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0