Salsa- oskulden ryker i morgon



I morgon ska jag göra någonting som jag aldrig har gjort förut. Dansa salsa. Och ska sanningen fram så är jag lite rädd. Det är en sak att dansa på ett svettigt dansgolv på en klubb. Det är en helt annan sak att dansa pardans.

Som ni kanske förstår är det inte jag som har kommit på denna briljanta idé. Jag skyller allt på Alex. Han har mer eller mindre tvingat mig till att tacka ja. Som tur är verkar det som att man själv får bestämma om man vill byta partner, eller om man vill dansa med samma hela passet. Vi ska garanterat klistra fast oss i varandra. Min förödmjukelse ska enbart delas med Alex. Han ligger dessutom steget före mig, och har dansat en del salsa tidigare. Det blir jag som får skämmas. Men det kan ju faktiskt bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0