I goda vänners lag

Gårdagskvällen spenderade jag tillsammans med fem tjejer som jag jobbade med tidigare. Vi har alla spridits för vinden, och jobbar på olika ställen. Det är bara Anki som är kvar på Försäkringsbolaget. Dessvärre ses vi alldeles för sällan allihopa, men när vi gör det är det alltidl ika trevligt.

Den här gången blev det middag på Primo Ciao Ciao vid Odenplan, som för övrigt är en av mina favoritrestauranger. Det skvallrades hej vilt bland brudarna, och en hel del intressanta ämnen avhandlades innan vi styrde kosan mot Riche nere vid Stureplan. Där blev det ytterligare några glas, men vi åkte hem rätt tidigt ändå. Väl hemma slocknade jag på soffan och vaknade vid 05:30 i morse, med värkande nacke och utsmetat smink. Men ack så glad efter en fantastiskt trevlig kväll.



Viveka skvallrade friskt om gamla kollegor.



Jag och Susanne diskuterade karlar.



Världens bästa Ingela plingela.



Vad jag åt.



Anki drack rödvin.



Jag och Jessica diskuterade kärleken och smidde storslagna planer.



Ingela vaktade mina nya skor.



Vi hade kul i taxin, och roligast var att jag hade problem med att ta mig ur den.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0