Jävla kamerajävel

Jaha, så verkar min kamera ha dött. Eller, batteriet eller batteriladdaren i alla fall. Helt plötsligt går det inte att ladda batteriet, och jag förstår inte varför. Förmodligen är det laddaren det är fel på, för det funkar inte oavsett vilken kontakt jag stoppar in sladden i. Åh, jag blir så arg!

Å andra sidan är det kanske ett tecken att det faktiskt är dags att införskaffa en ny kamera. Jag har ju tänkt göra det ett tag, men inte orkat då den jag har faktiskt har fungerat, även om de flesta bilderna blir halvkassa. I synnerhet om man jämför med bilder som andra människor tar med kameror som är snällare än min. Till saken hör att jag är halvt beroende av min kamera, och har den med mig nästan jämt. Jag vet inte om jag kommer att överleva en eller två helt kamerafria veckor. Merde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0