Oväntat besök

Dagens överraskning kom på förmiddagen. Jag stod i kassan och hade precis tagit betalt av en kund, och när jag vred på huvudet för att säga hej till nästa upptäckte jag att det inte var vem som helst. Det var E. Jäklar i min låda, så överraskad jag blev. Den lilla rackaren hade planerat länge att han skulle hälsa på mig i butiken, utan att säga något. Det är så typiskt honom att göra något sådant. För detta tilltag ska han naturligtvis straffas, men det var ändå ett trevligt initiativ. Även om han hånade mig för att jag var väldigt trevlig mot övriga kunder och bestämt hävdade att jag gjorde mig till, för sådär trevlig är jag minsann inte i vanliga fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0