The Bourne Ultimatum

Jag har precis avslutat min lilla filmkväll som jag hade med mig själv. Kvällens film var The Bourne Ultimatum, som jag har velat se sedan den gick på bio men aldrig fått arslet ur vagnen och sett. Jag köpte den när jag var i Köpenhamn för billig penning, och trots att det är flera veckor sedan har det dröjt ända till i dag innan jag bestämde mig för att lägga två timmar på den. Det var dessutom två trevliga timmar, då det är en alldeles utomordentlig actionrulle. Jag brukar inte vara så überförtjust i just actionfilmer, men det är något med Jason Bourne som har fångat mig.

Jag helgarderade mig med popcorn, som jag hade kunnat ägna min uppmärksamhet åt om filmen varit dålig. Nu behövdes de ju inte för att göra filmkvällen roligare, men jag tryckte i mig dem ändå. Starkt jobbat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0