Listan




- Städa
- Diska
- Packa resväskan
- Besöka mataffären
- Tvätta håret
- Ge mig ut på en promenad

Jag har inte hunnit med allting som jag hade tänkt hinna med i dag. Städa har jag faktiskt till och med struntat i medvetet. Det fanns inte någon ork till det. Och mitt besök i mataffären gav inte så mycket. Skulle ha köpt med mig något att äta i morgon på tåget, men kom bara hem med en drickyoghurt och lite Mariekex. Den där smörgåsen jag hade i tankarna försvann någonstans på vägen.

Tvätta håret hade jag tänkt göra nu. Och jag har dessutom varit så duktig att jag har gjort massa situps och rygglyft, vilket borde kompensera den uteblivna städningen rätt bra. För att göra situps och rygglyft bär emot mer än att städa. Så i såna fall kan jag ju i princip stryka allt på listan. Mycket bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0