Förbannade BH- tjuv!



Igår kväll glömde jag min älskade chockrosa sport- bh i tvättstugan. När jag i dag skulle gå ner för att hämta den, var den borta. Letade igenom hela tvättstugan, men den fanns ingenstans. Och den finns inte i min lägenhet. Vilket betyder att det är någon jävel som har snott den. Min fråga är då: Varför snor man en chockrosa sport- bh? Det finns väl inte någon som vill använda andras underkläder? I synnerhet inte underkläder som endast används när man svettas. Den enda anledningen jag kan komma att tänka på är att det är en pervers jävel som har snott den.

Jag blir riktigt förbannad. Om det är ett misstag, borde man väl lägga tillbaka bh:n i tvättstugan omgående? Och i och med att den inte låg där, lär den ju vara förlorad för alltid. Typiskt, med tanke på att just den sport- bh:n var min favorit. Kul att behöva köpa en ny. De är ju inte direkt billiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0