Jag ramlade omkull och tog mig upp och sen ramlade jag omkull igen

Gårdagens stillsamma öl med Alex förvandlades till party de luxe. Vi började på Patrick´s i Götgatsbacken, och fortsatte sedan till Anchor. Där träffade vi Kristoffer, Edna, Rickard och Martin. Egentligen borde jag ju ha insett redan då att det skulle bli en galen kväll, för de två sistnämnda spottar aldrig i glaset. Martin fick för sig att vi skulle vidare till Patricia när klockan slog sent, och det var förmodligen lite dumt att haka på. Men vi gjorde det ändå. Sedan var det fest tills båten stängde kl 5. Då raglade jag hem på höga klackar, full som en kastrull.



Alex åt mobiltelefon.



På Anchor.



Pippi på Patricia.



Lite trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0