Fredagsöl



Igår var det tänkt att det skulle bli vansinnigt mycket party och fest. Så blev det inte. Inte för min del i alla fall. Var så vansinnigt trött redan på förmiddagen. Satt nästan och somnade under grammatiklektionen. När vi sedan på kvällen gick ut och åt hade jag piggnat till lite, men ett par öl senare var jag sänkt igen. Thomas körde stenhårt, medan både jag och Erik hejdade oss relativt tidigt. Dock var det väldigt trevligt att sitta i en stor ölhall med en öl i handen och trevligt sällskap. För mina kurskamrater är faktiskt väldigt trevliga. Även om det har tagit ett tag att förstå det. Vissa av dem är nämligen lite... speciella... Mer om det en annan gång. Det viktiga med det här inlägget är att berätta att jag drack öl igår också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0