Spelkväll



Igår var det spelkväll hos E i Solna igen. De kvällarna brukar sluta med att folk blir förbannade, skriker på varandra och anklagar varandra för fusk. Så även denna gång, även om det faktiskt inte urartade lika mycket som förra gången. Det var framförallt S och H som grälade på varandra över att H råkade läsa fel på S lapp, och ingen röstade på den just därför.

Jag kom sist, men var glad ändå. Rappakalja är väldigt kul, men min fantasi är inte den bästa och då kommer man inte särskilt långt. Vi måste hitta ett annat spel, för det här börjar bli lite uttjatat. Det blev även en omgång TP i lag. Jag och S förlorade, men jag måste säga att det var rätt orättvist då det andra laget fick vansinnigt enkla frågor, som till och med en femåring skulle ha klarat av. Men, som sagt, jag hade en trevlig kväll även om jag inte lyckades uppnå några spelframgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0