Fint träningssällskap



Nu när Marielle flyttar har hon inte längre någon användning av sitt gymkort, som enbart gäller på World Class Hägersten. Och snäll som hon är låter hon min pojkvän ta över det de två och en halv månaderna som är kvar. Det enda han behöver betala var överföringsavgiften på femhundra spänn, den vanliga månadskostnaden står Marielle för. Som hon sa, bättre att det kommer till användning än bara ligger och skräpar.

Så i dag var jag och Alex och tränade tillsammans igen. Det är kul att träna med honom. Och han får mig att våga sätta mig vid maskinerna i gymmet. Vanligtvis håller jag mig till gruppträningen och löpbandet och cyklarna, för jag är lite för osäker för att gymma. Men att träna med Alex peppar mig, och det är jag så otroligt glad över. Så nu kanske jag kan börja bygga lite muskler också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0