Gratis är gott

Jag och Olof har gjort det till en grej att ta med varandra på olika event som vi blir bjudna till i jobbet. Han var bland annat med mig när det var dags för Nordic Sea Hotel att visa upp sin nya isbar och jag följde med honom när 3 bjöd på konsert med Kylie Minogue i Globen. I dag var det dags igen.

Först fick vi uthärda en föreläsning om iPhones på Telenors kontor vid Slussen (ok, egentligen var det faktiskt ganska intressant, men vi kan ju låtsas som att jag enbart var ute efter allt som var gratis). Där bjussades det även på mat i form av olika wraps (jag tryckte i mig en vegetarisk med brieost och diverse grönsaker) och någon chokladnötkaka. Sedan tog vi oss till Filmstaden Söder, och såg Shutter Island medans vi proppade i oss gratispopcorn och gratisläsk.

Totalt sett var det en väldigt trevlig kväll. I synnerhet som att jag inte har träffat Olof sedan i höstas, och det var kul att uppdatera sig lite med vad som händer i hans liv.

Nu: Äta upp gratisgodiset som vi fick innan vi lämnade Telenors lokaler för att gå till bion.



Med Olof på bion.



Gott godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0