Nyårsfest

Efter middagen, åkte vi hem till Alex kompisar Johan och Jennie. Där var det nyårsfest med både människor som jag känner och aldrig har träffat tidigare. Vi anlände lagom till tolvslaget, och bevittnade fyrverkerierna från ett berg. Helt perfekt. Sedan fortsatte festligheterna inomhus. Jag, Alex och övriga som aldrig ville sluta festa gick därifrån strax innan kl 7 på morgonen.



Jag och Emelie på tunnelbanan.



Marielle och David är vansinnigt söta tillsammans.



Jag fick fira in det nya året med min Alex.



Tina rökte cigarr.



Kristoffer hade rakat av sig skägget. Nytt år - nya tider?



Jag lyckades faktiskt med konststycket att INTE ha sönder mina strumpbyxor.



Martin var i högform.



Jag målade mascara på Grillers mustasch och läppglans på hans läppar.



Fashionistan Rickard körde på Pants optional, och visade sina fashionabla långkalsonger.



Fredrik fick besök i sin stol av Tina.



Robert hade inte orange långkalsonger som han ville visa upp, så han fick vara stylish i 3D- glasögon istället.



Tina och Kristoffer i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0