Adjöss pengar



Efter jobbet i dag mötte jag upp min karl i Liljeholmen. Efter en snabb fika tog vi oss ett varv i gallerian, och tro't eller ej, men både han och jag kom därifrån med påsar. I hans fanns ett par byxor, som blir perfekta i sommar. I mina påsar fanns en bok, ett linne och en klänning som blir perfekt att ha på väg till stranden när vi är i Turkiet lite senare i sommar.

Jag har ju lovat mig själv att dra ner på onödigt shoppande. Och jag har faktiskt varit rätt duktig på det. Få nya kläder har tagit sig in i min garderob det senaste året. Men med tanke på att kläderna jag köpte i dag inte ens kostade 120 spänn, tycker jag att det är ok. Sedan är det heller inte onödiga saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0