Baby we were born to run



Det tog emot litegrann att åka till gymmet i dag. Men jag är glad att jag bet ihop, och tvingade upp mig själv på det där löpbandet. När jag väl står där drabbas jag ofta av den så välbekanta tävlingsinstinkten, och då är jag fast besluten att fortsätta. Då är den där timmen inte något problem alls, det är snarare så att den nästan flyger förbi. I dag lyckades jag för övrigt slå massa personliga rekord, och det om något är ju sporrande att fortsätta. Pressa sig själva ännu lite mer. Nu hoppas jag bara att jag får behålla motivationen i morgon också.


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Duktig du är!!!

2010-06-23 @ 20:38:46
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0