Fin dag på jobbet



Ibland ser mina arbetsdagar ut som ovan. Inget kontor, inget skrivbord, ingen dator och ingen telefon. Eller, det där med ingen telefon får jag nog ändra på. Ibland måste jag ringa lite samtal och fixa saker från distans, och då blir det till att använda sig av mobilen.

I dag har det inte riktigt varit som det var de där dagarna på Maskin Expo- mässan, men några timmar tillbringade jag ute på fältet. Då det är dagen före Midsommarafton passade min avdelning på att besöka några olika butiker i Stockholmsområdet. För att se om det var någon rusch och om butikerna var snygga och välfyllda. Detta lilla äventyr tog tre timmar, vilket jag kanske inte hade räknat med. Men det var bara roligt. Fick se en del butiker som jag inte har satt min fot i tidigare. Och att det dessutom blev lite tid ute i solen gjorde ju inte saken sämre.

Så. Jag kan absolut inte klaga på arbetsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0