En gyllene kväll

Det är sällan jag går ut på krogen och festar numera, men igår tog jag Helene och Marielle under armen och gick till Golden Hits. Fast först satt vi hemma hos Helene i några timmar och skvallrade och spelade Oogachaka. När vi väl kom fram till Golden fick vi sedan köa i en och en halv timme (vilket jag har lite svårt att förstå med tanke på att vi trots allt var där rätt tidigt, och det är sista helgen innan lön) innan vi kom in. Men väl inne hade vi kul och dansade vi tills de stängde.

Hade dessutom tokflax med tunnelbanan, behövde inte vänta många minuter, och sedan var jag snart hemma. Det bästa var att Alex var i min lägenhet, och även om jag väckte honom så var det extremt mysigt att komma hem och kunna krypa ner bredvid honom i sängen. Efter att jag suttit i sängen och ätit nudlar, vill säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0