Hög igenkänningsfaktor

Jag kan verkligen känna igen mig i den här tjejens frustration, även om hon kanske reagerar lite väl starkt. Trots att garderoben är så full med kläder att det ibland inte går att stänga dörrarna, har jag aldrig något bra att ha på mig. Det är alltid något fel på alla kläder, och jag förstår sällan varför jag köpte dem från första början. Det resulterar i att de få kläder som jag faktiskt gillar går på repeat, och det börjar bli lite väl uttjatat.

Jag får små utbrott ibland när jag inte vet vad jag ska ha på mig, i synnerhet om jag ska bort någonstans. Men till skillnad från ilska tror jag att jag snarare blir frustrerad och lite gnällig. Brukar stå med taskig hållning och hoppa lite på stället medans jag säger med gnällig röst "Jag har inget att ha på mig" och göra lite missbelåtna ljud och fula grimaser. Och som tur är brukar min pojkvän ta det hela med ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0