Kakfat



Jag har länge, länge gått och klämt på det här kakfatet, men aldrig riktigt tagit steget fullt ut. Men i dag kändes det rätt. Så jag slog till och pungade ut med 159 kronor, och plötsligt blev dagen lite bättre.

Nu har dock ett litet problem uppstått och jag är lite villrådig. Ska jag använda det till vad det är till för, det vill säga lägga upp kakor på det när jag har folk över på fika (vilket är i stort sett en gång om året, när jag fyller år), eller ska jag använda det som samlingsplats för mina örhängen? Just nu ligger mina örhängen på fönsterbrädan, vilket ser rätt plottrigt ut. Jag har länge tänkt hitta en fin bricka eller ett fat att lägga dem på, men den här lösningen kanske är lite roligare? Eller så köper jag helt sonika ytterligare ett kakfat, så kan jag använda mig utav båda lösningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0