Favorit i repris, nu med snyggt sällskap

Igår mötte jag och Alex upp finaste Marielle och David. Egentligen hade jag och Marielle tänkt att ses på eftermiddagen, men vi struntade i de planerna och körde på dubbeldejt på kvällen istället. Det blev middag på Vapiano (andra gången för min och Alex del den här veckan) och sedan öl på Medusa. Alldeles perfekt sysselsättning en lördagkväll.



Jag och Marielle väntade vid bordet medans killarna var och beställde mat. Helt rätt fördelning, tycker jag.



Jag åt pasta med scampi. Kan vara en ny favorit, så god var den.



Alex åt en pasta som innehöll bland annat salvia. Den var också helt ok.



Pojkvännerna satt på andra sidan bordet.



Marielle åt också pasta med scampi.



På Medusa slog tröttheten till, och jag var farligt nära att somna. Jag skyller på ölen och för lite sömn.



Kjolen jag har på mig är ny, och ett riktigt fynd. 75 kronor på H&M:s rea. Och nej, den är itne så kort som det ser ut på bilden. Den åker upp när man sätter sig ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0