Hot or not?



Trots att jag har vridit upp värmen på max på jobbet, är det fortfarande lite kyligt på mitt rum. Det kan vara inbillning, eller så är det jag som är väldigt frusen av mig, för det finns de som har det betydligt kallare inne på sina rum. För att nu inte åka på urinvägsinfektion och lunginflammation, brukar jag vira in mig i en mysig sjal. Men de senaste dagarna har jag stört mig på att mina händer alltid är iskalla. Detta rådde jag bot på genom att dra på mig ett par armvärmare (eller jättelånga torgvantar om man hellre vill kalla dem det). Det hjälper åtminstone litegrann, även om tumvantar skulle vara betydligt effektivare. Men man ska ju kunna knappa på datorn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0