Ny klänning



Jag tog mig ut ur huset i dag, och åkte till Skärholmens centrum. Eller SKHLM, som det numera kallas. Av någon anledning som jag inte riktigt lyckades klura ut, var det 20% rabatt på massor av varor i nästan alla butiker, och det fanns trollkarlar, chokladhjul, män på höga styltor, ansiktsmålning för alla barn och flera andra aktiviteter. Det var med andra ord den perfekta dagen att åka dit. Bortsett från alla miljoner människor som tänkte likadant som jag.

Jag fick i alla fall med mig en träningsmatta hem, så nu kan jag göra situps utan att behöva ligga direkt på golvet. Hittade även en fin klänning inne på Oasis, och när rabatten var dragen kostade den 280 kronor. Det tyckte jag var ett överkomligt pris, så nu ska den få flytta in i min redan överfulla garderob. Lycka!

(Men jag undrar varför jag ser så förbaskat sur ut).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0