Äntligen fredag!



Det blir ingen ny frisyr för mig i dag och jag är fortfarande förbannad över det som den så kallade kompisen skrev. Men jag ska försöka att inte tänka på det, och istället vara glad över att det äntligen är fredag. En fredag som har varit extremt efterlängtad med tanke på att jag hela veckan har legat en dag före i tanken. Och det är inte kul att tro att det är onsdag när det egentligen är tisdag.

Jag tror att kvällen kommer att bjuda på en middag ute på stan. Jag föreslog det snabbt för Alex i morse, och han nappade. Så nu ska jag bara försöka boka bord någonstans. Förhoppningsvis kommer det att muntra upp mig lite mer. För jag vill inte vara sur och grinig.


Kommentarer
Postat av: amy

sv: ja, de var de vekrligen!

2011-04-15 @ 14:09:43
URL: http://amyberglund.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; tack så mycket :')

2011-04-15 @ 15:38:42
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0