Grå tisdag



Av någon underlig anledning har jag ont i huvudet i dag, när jag rent logiskt borde ha haft det igår. Ologiskt och vansinnigt irriterande. Men det kanske har med väderomslaget att göra? Jag hör vanligtvis inte till den skara som kroppsligen känner av väderomställningar, men det är den enda anledningen jag kan komma på nu. Visserligen är jag ju dessutom jäkligt förbannad på att gårdagens vackra väder har bytts ut mot det gråa och kalla igen. Fick jag bestämma skulle det vara härligt vårväder varje dag, men jag får ju aldrig bestämma någonting och då får vi dras med den här skiten.

Andra tankar jag har just nu:

Kul att tvätta i kväll. Verkligen jättekul.
Jag måste fixa matlådor i kväll. Men vad? Enkelt, snabbt och billigt.
Hoppas att den där nissen i Solna hör av sig, så att vi kanske kan få igenom ett lägenhetsbyte. Vill verkligen ha den där lägenheten i Svedmyra.
Desperate Housewives i kväll- missa inte!
Hur kan det bara vara tisdag? Jag vill ha helg nu.
Orka sy den där jäkla jackknappen i kväll.


Kommentarer
Postat av: Lolla

Jag vet. Var hos tandläkaren för ca 1 månad sen. Och då slipade dom bara till den, för dom såg att jag gick och tuggade i köttet. Men inget om att dra väck den^^

2011-04-12 @ 13:02:11
URL: http://lollabrink.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja skitsvårt hehe, men jag tog steget och klippte lugg. Som du sa så är det tur att det växer ut snabbt om man inte blir nöjd. Tycker du också ska klippa lugg på fredag, du skulle passa i det :D

2011-04-12 @ 16:53:38
URL: http://rokiiee.blogg.se/
Postat av: ida

Hehe, nä det är kanske lite ovanligt. Men jag älskar allt som har med 50-talet att göra. Musiken, raggarbilarna m.m. Aa det är verkligen en grymt bra film! :) Kram

2011-04-12 @ 20:35:25
URL: http://meemyselfandmee.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja fy! vilken skillnad i vädret... Igår toppen idag inte lika roligt. Vi får se fram mot helgen. Verkar se lovande ut.



Ha det gott!

2011-04-12 @ 21:16:28
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0