Lägesrapport: Bakismåndag?

Med tanke på att jag drack några glas vin för mycket igår, borde jag ha rätt ont i håret i dag. Men av någon anledning har jag lyckats lura baksmällan åtminstone någorlunda bra, och jag mår inte alls så dåligt som jag förutspådde. Vilket är en lättnad med tanke på att det trots allt är måndag och jag sitter på jobbet. Visserligen hade jag gärna sovit ett par timmar till om jag hade fått chansen och jag försöker peta i mig en jäkla massa vatten, men i övrigt så lider jag inte av gårdagens vinpimplande. Det är nästan som att vara 20 år igen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Tack för gratulationen! Av någon anledning så missade jag din kommentar på mitt nu ganska gamla inlägg..

Men iaf, tack ska DU ha!

2011-04-11 @ 16:34:53
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0