Det är lördagkväll



I dag har vi inte gjort ett jäkla skit, om jag ska vara ärlig. Både jag och Alex har suttit klistrade framför datorerna, utan ork eller lust att ge oss ut i världen och hitta på roliga saker. Vi kom ju för sjuttsingen hem från världen för ett dygn sedan, och det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Även om det är lördagkväll. Å andra sidan har vi semester en vecka till, så alla kvällar är som lördagkvällar. Sweet.

Den här kvällen innehåller för min del:

- Pretty Little Liars på Icefilm. Tror jag hunnit med fyra avsnitt.
- Ett avsnitt av Dark Angel flög med av bara farten.
- Jag gnällde lite att jag var sugen på glass, och då tog min fina pojkvän på sig att springa ner till videobutiken och köpa ett paket Ben&Jerry Chocolate Fudge Brownie. Världens snällaste.
- Lite youtubande. Det finns så många skatter där att upptäcka, och så många klipp som är värda att se om.
- Tvätta håret är av högsta prioritet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0