Tjing!



Gomörron gomörron! I natt har jag sovit som en liten gris. Jag kan inte minnas när jag sov så bra senast, och det var med tungt hjärta som jag stängde av larmet när det ringde i morse. Ett par timmar till under täcket hade gjort susen, men det får bli en annan gång. När jag tar mitt förnuft till fånga och inte lägger mig halv tolv på kvällarna utan betydligt tidigare.

Annars då? Jo, jag tänkte ägna dagen åt att långsamt bränna sönder min hjärna med miljoner fakturor som behöver kontrolleras. Just i dag är inte det vad jag vill göra, men om jag jobbar på fort så kommer dagen gå snabbare. Och när den här dagen är slut är det nästan helg! Untz, untz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0