Dagmar har bedarrat



Hej Annandag jul! Hemskt trevligt att slippa gå till jobbet trots att det är måndag. Men shit vad det stormade ute i natt! Jag hade lyckats somna ovanpå sängen med datorn framför mig, och vid tre- snåret väckte Alex mig genom att lysa med en ficklampa i ansiktet på mig och meddela att det var strömavbrott. Det var kolsvart utanför fönstret, inte en endaste liten lampa lös. Välkommen hem till oss, Dagmar.

Annars tänker jag förvalta denna lediga bonusdag på bästa sätt genom att äta ännu mer julmat. Den här gången hemma hos mina föräldrar. Räknar dessutom kallt med att få med mig något hem i matlåda. Jag ser det som ett sätt att hjälpa päronen att slippa äta julmat tills det sprutar ut ur öronen på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0