Härliga helg är här!



Shit, vad den här dagen har gått fort! Känns som max tre timmar sedan jag lämnade min varma lägenhet och gav mig ut i snöslasket för att ta mig till jobbet. Men det blir väl så när man har ett bra flow i det man gör, då glömmer man bort tiden. Jag glömde till exempel bort att äta lunch, och kom på det först klockan halv tre. Nu är maten dock intagen, och det är snart dags att gå hem. Ta helg. För det är freeedaaag!!! Freaking fantastic!

Jag ska ta tillvara på den här fredagen på bästa sätt. I soffan tillsammans med en massa serier. Har en gedigen lista som ajg planerar att ta mig igenom, och för att börja på något nytt måste något gammalt avslutas. Och sådant tar tid, och just i kväll är tid allt jag har. Ja, tid och förhoppningsvis en lussebulle. Eller två. Max tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0