Middag som förvandlades till spelkväll

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Vi åkte hem till Cecilia på Reimersholme, där vi blev bjudna på mat och vin och trevligt sällskap. När maten var uppäten ägnade vi resten av kvällen åt att spela spel. Dels ett där man skrev lappar och skulle gestalta olika karaktärer, och sedan Besserwisser. Det var riktigt kul! Och det säger jag inte bara för att mitt lag vann ena omgången, även om det gjorde det hela lite roligare. Det påminner lite om TP då man ska svara på frågor i olika kategorier och ta sig runt en spelplan, men man kan byta och sno andras frågor. Synd att det var så ojämn svårighetsgrad på frågorna, vissa var helt omöjliga och andra löjligt enkla, men på det hela taget var det ett grymt spel. Som jag vann en gång. Men det sa jag ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0