Dagens val: soffan framför löpbandet



Jag skulle egentligen ha tränat i dag efter jobbet, men när jag klev av tunnelbanan kände jag mig lätt illamående. Behövde äta någonting. Och med tanke på att det är så vansinnigt kallt ute att det nästan bildas istappar runt munnen när man andas ut, kände jag att det var extra jobbigt att behöva ta sig hem från gymmet när passet var över. Så jag gick hem istället, och har nu fastnat i soffan. Känner mig äcklig och ful (minns knappt när jag tvättade håret senast), men ska träna lite på min träningsmatta innan jag hoppar in i duschen. Det är trots allt bättre än ingen träning alls.

Funderar dock på att kanske ta en sväng förbi gymmet i morgon. Då slutar jag tidigt, vilket brukar innebära att mörkret och kylan inte är ett lika stort hinder. Men i får se. Dyker det upp något roligare är det troligt att jag nappar på det istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0