Morgondagens To Do



I morgon borde jag:

Träna.
Städa. Åtminstone plocka så att ytan är ren, så kan man dammsuga och allt sånt på lördag.

I morgon måste jag:

Svänga förbi Systemet.
Titta in i en mataffär och fixa snacks till lördagens Melodifestivalmys med Alex, Marielle och David.
Klura ut vad för snacks vi vill ha på lördagens Melodifestivalmys.

I morgon vill jag:

Köpa en sån där mascara som inte är en mascara men som stärker ögonfransarna.
Titta på fina klänningar på Beyond Retro.
Se Vänner, för jag tror att det är sista avsnittet. Har redan sett det ett antal gånger, men det är något särskilt med de där sista två avsnitten. Och aldrig kan jag hålla tårarna borta, trots att jag vet att det slutar lyckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0