Härliga fredag är äntligen här



Jag är så otroligt glad över att det äntligen är fredag. Det är inte någon rolig dag, och jag mår mest skit, men bättre att det är dåligt när det är fredag än om det hade varit en dag mitt i veckan. För veckans sista vardag innebär ändå att det automatiskt blir lite bättre, oavsett hur grundhumöret ser ut.

Ska man våga sig ut på en lunchpromenad? Himlen ser ut att kunna bjuda på regn om jag har otur, och då  är det banne mig inte rolgit att befinna sig långt från jobbets skyddande tak och väggar. Våga chansa eller vara en liten lort som hellre sitter inomhus och trycker? Det får nog bli lite frisk luft. Börjar det regna så börjar det regna, och det är inte mer med det. Paraplyet får följa med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0