Smart. Ibland. Jag lovar.



Ibland undrar jag om jag verkligen är så smart som jag tror att jag är (jodå, jag har stundtals väldigt höga tankar om mig själv, som kanske inte alltid är befogade). I morse när jag gick upp var det redan rätt fint väder ute. 17 grader, sol och blå himmel. Enligt gårdagens Metro skulle det dessutom bli hela 25 grader i dag, vilket jag lagt på minnet och faktiskt tänkte på när jag valde vilka kläder som skulle få pryda min kropp i dag. Ändå är jag så dum att jag drog på mig långbyxor och en svart tröja som har ärmar ner till armbågarna. Den är visserligen lös och luftig, men jag kommer inte undan det faktum att jag är på tok för varmt klädd för den här dagen.

Så. Värt att ta en lunchpromenad och riskera svettlökar stora som Australien? Ja? Nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0