Veckans obligatoriska träning avklarad



I dag har jag varit och tränat för andra gången den här veckan. Skönt att ha det avklarat, men samtidigt är jag så jäkla opepp. Det var inte roligt att träna i dag. Gnistan finns inte där, och jag förstår inte varför. Delvis har det säkert att göra med att Alex träningskort har gått ut, och jag numera måste träna ensam. Att veta att han är hemma hos mig och väntar på att jag ska komma hem, gör inte heller saken bättre. Nej, jag längtar tills våren är här och all snö är borta. Då jäklar ska jag ge mig ut på fler promenader. Och komplettera med att lyfta skrot på gymmet. Fram tills dess får jag väl bara bita ihop, antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0